Image
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 17:00 Τουρισμός
 

Ά. Φιορεντίνος (Γ. Γ. ΕΟΤ) στη Philoxenia: «Ο τουρισμός είναι όραμα, είναι πάθος, είναι Ελλάδα. Και στην καρδιά αυτής της Ελλάδας, χτυπά πάντα η Θεσσαλονίκη»

Με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την ίδρυση της Philoxenia, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού απηύθυνε στο επίσημο Gala Dinner ομιλία, υπογραμμίζοντας τον διαχρονικό ρόλο του ΕΟΤ ως θεματοφύλακα και στρατηγικού υποστηρικτή της κορυφαίας αυτής τουριστικής έκθεσης.

Ο Γενικός Γραμματέας τόνισε ότι από το 1985 έως σήμερα, η Philoxenia εξελίχθηκε σε θεσμό διεθνούς κύρους χάρη στο όραμα, τη συνέπεια και τη συνεργασία όλων των φορέων του ελληνικού τουρισμού. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη Θεσσαλονίκη, την οποία χαρακτήρισε «καρδιά της τουριστικής εξωστρέφειας της Βόρειας Ελλάδας» και πόλη που αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο ελληνικό τουρισμό.

Ο κ. Φιορεντίνος εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, κ. Στέλιο Αγγελούδη, επισημαίνοντας τη γόνιμη συνεργασία που έχει αναπτυχθεί με στόχο την ανάδειξη της πόλης ως προορισμού έμπνευσης και πρωταγωνιστή στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.

Στρατηγική Προβολής της Θεσσαλονίκης

Ο ΕΟΤ έχει επενδύσει συστηματικά στην ενίσχυση της θέσης της Θεσσαλονίκης στον ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη. Η συντονισμένη συνεργασία και οι στοχευμένες συνέργειες ΕΟΤ και Δήμου Θεσσαλονίκης έχουν ένα στόχο: να καθιερωθεί η πόλη στη δεκάδα των κορυφαίων city break και MICE προορισμών. Το στρατηγικό σχέδιο του Οργανισμού βασίζεται σε τρεις άξονες:

Ενίσχυση διεθνούς αναγνωρισιμότητας

Εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος

Διεύρυνση αεροπορικής συνδεσιμότητας
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ έχει προχωρήσει σε στοχευμένες καμπάνιες συνδιαφήμισης με μεγάλες αεροπορικές και τουριστικές εταιρείες, όπως Transavia France, British Airways, Jet2, LOT, Eurowings και TUI, ενισχύοντας καταλυτικά τη θέση της πόλης σε σημαντικές διεθνείς αγορές.

Παράλληλα, έχουν υλοποιηθεί πρωτοβουλίες προβολής της γαστρονομικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης, παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για τον συνεδριακό τουρισμό, καθώς και δεκάδες οργανωμένες επισκέψεις εκπροσώπων ΜΜΕ, που έφεραν τη Θεσσαλονίκη σε σημαντικά διεθνή μέσα όπως το National Geographic και το British Airways Holidays Magazine. Παράλληλα, ο ΕΟΤ έχει στηρίξει σημαντικές τοπικές δράσεις, όπως πχ τα Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας, ενισχύοντας την ταυτότητα της πόλης ως προορισμού πολιτισμού, αθλητισμού και γαστρονομίας.

Ο ΕΟΤ σήμερα: Σύγχρονος, εξωστρεφής και καινοτόμος

Ο Γενικός Γραμματέας κ. Φιορεντίνος υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ δεν στηρίζεται μόνο στην ιστορική του πορεία, αλλά εξελίσσεται σε έναν σύγχρονο οργανισμό, με στρατηγικό σχεδιασμό που στοχεύει:

Στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου σε όλο τον χρόνο

Στην ανάδειξη νέων προορισμών και νέων τουριστικών προϊόντων

Στην ενίσχυση της βιώσιμης και ισόρροπης ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών.

Ο Οργανισμός συνεχίζει να βραβεύεται διεθνώς για τις καμπάνιες του, όπως η πρόσφατη επιτυχημένη παρουσία στο Παρίσι κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ συνεργάζεται με Netflix, συμμετέχει ενεργά στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων και υλοποιεί δυναμικές καμπάνιες σε TikTok και YouTube. Παράλληλα, διατηρεί ένα παγκόσμιο δίκτυο 200+ συνεργατών σε 35 αγορές, μέσω της Κεντρικής Υπηρεσίας και των 17 Γραφείων Εξωτερικού.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο νέο Πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Τεχνητής Νοημοσύνης του ΕΟΤ, το οποίο θα αποτελέσει κομβικό εργαλείο για καινοτόμα και συντονισμένη προβολή της Ελλάδας και της τουριστικής της προσφοράς.

40 Χρόνια Philoxenia - Μια ιστορία συνεργασίας και εμπιστοσύνης

Κλείνοντας, ο Γενικός Γραμματέας επεσήμανε πως η Philoxenia αποτελεί σύμβολο συνέχειας, σταθερής συνεργασίας και κοινής προσπάθειας για την ανάπτυξη του τουρισμού:

Δεiτε επiσης...

Post
Τουρισμός Τρίτη 18.11.2025

ΕΟΤ: Ενισχυμένη προβολή της Σκιάθου στην ιταλική αγορά

Στοχευμένες εκδηλώσεις (roadshows) για την προβολή της Σκιάθου στην ιταλική αγορά, υλοποίησε την προηγούμενη εβδομάδα στο Μιλάνο και τη Ρώμη η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας, σε στρατηγική συνεργασία με τον Δήμ

Post
Τουρισμός Δευτέρα 17.11.2025

Ενίσχυση της τουριστικής αγοράς του Καναδά από την Περιφέρεια Κρήτης

Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2025, συμμετείχε στο “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Roadshow”, που πραγματοποιήθηκε στο Τορόντο και το Μόντρε

Post
Τουρισμός Σάββατο 15.11.2025

Τουρισμός για Όλους 2025: Έρχονται νέοι δικαιούχοι για τη χειμερινή περίοδο

Σε τελική ευθεία βρίσκεται η διαδικασία ανάδειξης των νέων δικαιούχων του προγράμματος Τουρισμός για Όλους 2025 για τη χειμερινή περίοδο, η οποία ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2025. Το Υπουργείο Το

Post
Τουρισμός Παρασκευή 14.11.2025

Η Αθήνα στη λίστα με τις 100 καλύτερες πόλεις του κόσμου για το 2025 – Η θέση της στη διεθνή κατάταξη

9Η Αθήνα συγκαταλέγεται στις 100 καλύτερες πόλεις του κόσμου για να ζει και να εργάζεται κανείς το 2025, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση World’s Best Cities της Resonance Consultancy – μιας α

Post
Τουρισμός Παρασκευή 14.11.2025

Όλγα Κεφαλογιάννη: Ο ελληνικός τουρισμός σπάει τα ρεκόρ, επεκτείνεται σε 12μηνη δραστηριότητα – Στους 10 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως η Ελλάδα

Συνεχίζεται η ανοδική πορεία του ελληνικού τουρισμού, με την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη να δηλώνει, μιλώντας στο ΕΡΤnews, ότι το 2025 οδεύει σε νέα χρονιά-ρεκόρ, ενώ ήδη «το πρώτο οκτάμ

Post
Τουρισμός Τρίτη 11.11.2025

Έναρξη λειτουργίας νέου γραφείου του ΕΟΤ στην Αυστραλία

Με στόχο την ενισχυμένη παρουσία της Ελλάδας και την ενδυνάμωση του brand της χώρας μας στην ιδιαίτερα σημαντική τοπική τουριστική αγορά, ξεκίνησε η επίσημη λειτουργία γραφείου του ΕΟΤ στην Αυστραλία.