Image
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 14:09 Ηράκλειο
 

Πρώτη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης του ΠΑΣΟΚ - ΚΙΝΑΛ

 Στο Ηράκλειο, στην Αίθουσα του Εργατικού Κέντρου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη διευρυμένη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κρήτης, το οποίο εκλέχθηκε στο πρόσφατο συνέδριο του κινήματός μας τον Μάρτιο.

Η συνεδρίαση διεξήχθη υπό τον Γραμματέα της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής, Γιάννη Βαρδακαστάνη, με τη συμμετοχή του Γραμματέα Οργανωτικού Σχεδιασμού, Ηρακλή Δρούλια, καθώς και των μελών του Πολιτικού Συμβουλίου, Όλγας Μαρκογιαννάκη και Μαρίας Δαφέρμου.


Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκαν ο οργανωτικός ρόλος και οι αρμοδιότητες του Περιφερειακού Συμβουλίου. Ως κεντρικό όργανο συντονισμού των δράσεων στην Κρήτη, το Συμβούλιο θα αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των νομαρχιακών και δημοτικών επιτροπών, γεφυρώνοντας την τοπική κοινωνία με τα κεντρικά όργανα του κόμματος.


Παράλληλα, αναλύθηκε η τρέχουσα πολιτική συγκυρία και εξετάστηκαν διεξοδικά οι πρωτοβουλίες του κινήματος. Στόχος είναι η συστηματική ενημέρωση των πολιτών για τις προγραμματικές θέσεις του ΠΑΣΟΚ, καθώς και η ανάδειξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για το αύριο της χώρας, με έμφαση στην ανάπτυξη και τις ανάγκες της Κρήτης.


Στη συζήτηση τοποθετήθηκαν οι Βουλευτές Φραγκίσκος Παρασύρης και Κατερίνα Σπυριδάκη, Δήμαρχοι, Αυτοδιοικητικοί, καθώς και πλήθος τοπικών στελεχών από όλους τους νομούς του νησιού. Τα στελέχη κατέθεσαν συγκεκριμένες προτάσεις και επισημάνσεις για την πολιτική και οργανωτική πορεία της παράταξης, ενόψει της προεκλογικής περιόδου στην οποία έχουμε ήδη εισέλθει.


Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από τον θάνατο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ και μεγάλου ηγέτη της Δημοκρατικής Παράταξης, Ανδρέα Παπανδρέου, το Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση:


«Τριάντα χρόνια μετά την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου, η πολιτική του παρακαταθήκη για Εθνική Ανεξαρτησία, Λαϊκή Κυριαρχία και Κοινωνική Δικαιοσύνη παραμένει πιο επίκαιρη από ποτέ. Ο Ανδρέας άλλαξε τη μοίρα της Ελλάδας, έβγαλε τους μη προνομιούχους από το περιθώριο και θεμελίωσε το σύγχρονο κοινωνικό κράτος.


Από την Κρήτη, ένα διαχρονικό κάστρο των δημοκρατικών αγώνων, στέλνουμε μήνυμα ενότητας και νίκης. Με οδηγό το όραμά του και με σύγχρονες, ρεαλιστικές προτάσεις, συνεχίζουμε την προσπάθεια για μια ισχυρή, δίκαιη και προοδευτική Ελλάδα. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ, έτοιμο να πρωταγωνιστήσει ξανά στην πολιτική ζωή του τόπου.»   


Δεiτε επiσης...

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Η Περιφέρεια Κρήτης ζητά την άμεση ενεργοποίηση του πιλοτικού προγράμματος για τη διαχείριση του Λαγοκέφαλου

Την άμεση θεσμική υποστήριξη και ενεργοποίηση του σχεδίου δράσης που έχει καταθέσει, για τη διαχείριση του τοξικού και εισβολικού είδους Λαγοκέφαλος (Lagocephalus sceleratus) ζητά η Περιφέρεια Κρήτης,

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Ανάδοχος για το έργο επέκτασης του Βρεφονηπιακού Σταθμού «Μητέρα» στον Δήμο Ηρακλείου

Ένα βήμα πριν την υπογραφή της σύμβασης για την βελτίωση και επέκταση του Βρεφονηπιακού Σταθμού «Μητέρα» στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη, βρίσκεται ο Δήμος Ηρακλείου, μετά την ομόφωνη έγκρισ

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Εσπασε αγωγός της ΔΕΥΑΗ στην περιοχή ΠΑΓΝΗ-Διακοπές υδροδότησης ως την Πέμπτη

Λόγω σοβαρής θραύσης του τροφοδοτικού αγωγού ύδρευσης στην περιοχή του ΠαΓΝΗ, η ΔΕΥΑΗ έχει προχωρήσει σε 24ωρη διακοπή της υδροδότησης από την δεξαμενή Δ1 για την αποκατάστασης της ζημιάς.Οι περιοχές

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Μεν. Μποκέας: «Η Υπηρεσία Δόμησης Μαλεβιζίου αποτελεί εργαλείο ανάπτυξης για τον τόπο μας»

Στη λειτουργία της Υπηρεσίας Δόμησης (ΥΔΟΜ) του Δήμου Μαλεβιζίου στο νέο της χώρο στο Γάζι αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου, Μενέλαος Μποκέας, κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως τόνισε,

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Διπλή παρέμβαση του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για την αποκέντρωση και την υδατική ανθεκτικότητα

Ο Περιφερειάρχης ΚρήτηςΣταύρος Αρναουτάκηςσυμμετείχε ως ομιλητής σε δύο εκδηλώσεις στην Αθήνα, καταθέτοντας τον στρατηγικό σχεδιασμό της Περιφέρειας για τη θεσμική θωράκιση της Αυτοδιοίκησης και την ο

Post
Ηράκλειο Τετάρτη 24.06.2026

Στο Υπουργείο Εσωτερικών ο Παύλος Μπαριτάκης – Συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα για έργα και παρεμβάσεις

Συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών κ. Σάββα Χιονίδη είχε στην Αθήνα ο Δήμαρχος Βιάννου κ. Παύλος Μπαριτάκης. Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε σειρά ζητημάτων που αφορούν το