Image
Πέμπτη 08 Φεβρουαρίου 2024 10:23 Υγεία
 

Οι καλύτεροι σπόροι για απώλεια βάρους

Οι σπόροι μπορεί να έχουν μικροσκοπικό μέγεθος, αλλά συγκαταλέγονται στις σούπερ τροφές που δίνουν ένα boost στο ανοσοποιητικό και βοηθούν στη διαχείριση του σωματικού βάρους.

Είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες και κάποιοι από αυτούς μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Παρακάτω οι πέντε καλύτεροι σπόροι για την απώλεια κιλών, σύμφωνα με το healthyshots.com.

Κολοκυθόσπορος

Είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, φυτικών ινών και καλών λιπαρών, συστατικά που παρατείνουν την αίσθηση κορεσμού. Περιέχουν επίσης μαγνήσιο που ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, σίδηρο για ένα boost ενέργειας και ψευδάργυρο, ένα συστατικό που ενισχύει τον μεταβολισμό και κάνει τον κολοκυθόσπορο έναν ισχυρό «σύμμαχο» στην απώλεια βάρους.

Σουσάμι

Το σουσάμι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη φυτικής προέλευσης και καλά λιπαρά. Και τα δύο καθυστερούν την αίσθηση της πείνας μετά από ένα γεύμα και ενισχύουν την εγκεφαλική και καρδιαγγειακή υγεία.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι καλή πηγή φυτικών ινών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Έχει επίσης αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που επίσης ενισχύουν την απώλεια βάρους. Επιπλέον, περιέχει λιγνίνη η οποία βρίσκεται στα κυτταρικά τοιχώματα πολλών φυτών και σύμφωνα με έρευνες έχει ποικίλα οφέλη για τον οργανισμό όπως ότι μειώνουν την αρτηριακή πίεση και βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Ηλιόσπορος

Ο ηλιόσπορος έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες που προωθούν τη διαδικασία της πέψης και σας κρατούν χορτάτους για ώρα. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμινών και μετάλλων που ενισχύουν την συνολική υγεία του οργανισμού.

Σπόροι chia

Σύμφωνα με έρευνα του Harvard οι σπόροι chia μειώνουν την όρεξη και ενισχύουν την απώλεια βάρους. Να σημειώσουμε ότι αν και δεν περιέχουν πολλές βιταμίνες, είναι όμως καλή πηγή ασβεστίου, μαγνησίου και ψευδαργύρου. Επίσης, δεν έχουν καθόλου χοληστερόλη, ενώ είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, όπως καροτενοειδή και πολυφαινολικές ενώσεις. 

Δεiτε επiσης...

Post
Υγεία Σάββατο 02.03.2024

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε αν παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να πάρετε ένα χάπι και ξαφνικά να αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια, καλύτερο δέρμα και πιο υγιή καρδιά; Αυτή είναι η υπόσχεση που που δίνουν τα συμπληρώματα διατροφής που βρ

Post
Υγεία Σάββατο 02.03.2024

Νυχτερινή υπερφαγία: Τι είναι και πώς θα την αντιμετωπίσουμε

Ο ηθοποιός Ιωάννης Απέργης και η Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Δήμητρα Φραγκούλη μίλησαν στο «Όλα για τη Ζωή μας» και στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη για τη νυχτερινή υπερφαγία. Το σύνδρο

Post
Υγεία Παρασκευή 01.03.2024

Ποια είναι η καλύτερη ώρα να πάρουμε μαγνήσιο; Τι λένε οι ειδικοί και πόσο χρειαζομαστε

Παρόλο που το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό για τον οργανισμό μας δεν λαμβάνουν όλοι το επίπεδο μαγνησίου που χρειάζονται. Η παραπάνω διαπίστωση το καθιστά ένα συμπλήρωμα που πρέπει να έχετε στα υπόψ

Post
Υγεία Παρασκευή 01.03.2024

Τετραπλασιάστηκαν τα παχύσαρκα παιδιά και έφηβοι μέσα σε 30 χρόνια παγκοσμίως

Ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο ο συνολικός αριθμός των ατόμων παγκοσμίως που θεωρούνται παχύσαρκα. Αυτό προέκυψε από μία παγκόσμια ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο The Lancet, η οποία έδειξε ότι το ποσοστ

Post
Υγεία Παρασκευή 01.03.2024

Τι κάνει η καφεΐνη στον πονοκέφαλο

Οι περισσότεροι Έλληνες λατρεύουμε τον καφέ χειμώνα-καλοκαίρι. Πολλοί, δε, αδυνατούν να ξεκινήσουν την μέρα τους αν δεν πάρουν ενέργεια από την καφεΐνη. Τι γίνεται όμως αν έχετε πονοκέφαλο; Βοηθάει η

Post
Υγεία Πέμπτη 29.02.2024

Πώς συνδέεται ο πονοκέφαλος με το ηλεκτρονικό τσιγάρο και τα ακανόνιστα γεύματα

Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ηλεκτρονικό τεύχος του ιατρικού περιοδικού της Αμερικανικής Ακαδημίας Νευρολογίας «Neurology» αναφέρει ότι τα ακανόνιστα γεύματα, όπως η παράλειψη