Image
Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024 17:31 Άρθρα
 

Οι πωλήσεις κρασιού πέφτουν σε φιάλες , σε BIB… Και παραμένουν απούσες σε κουτιά αλουμινίου

Από το μεγαλύτερο έως το μικρότερο, κανένας περιέκτης δεν γλιτώνει από τη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων κρασιού στα σούπερ μάρκετ.

Καλό κουράγιο δεν θα βρείτε συσκευασίες οίνου σε κουτί αλουμινίου στα σούπερ μάρκετ: λιγότερο από το 3% των καταστημάτων τα προσφέρουν…

Κατά την κυλιόμενη χρονιά που έληξε στις 23 Ιουνίου, οι πωλήσεις των ήρεμων οίνων σε μαζική διανομή συνεχίζουν να διαβρώνονται.
Με 664 εκατομμύρια Μονάδες Κατανάλωσης (CU) με 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ σε τζίρο κατά την περίοδο αυτή , οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,5% σε όγκο και 2% σε αξία σύμφωνα με το πάνελ IQ της Nielsen. Το κορυφαίο εμπορευματοκιβώτιο με 75% του μεριδίου αγοράς σε αξία και 87% σε όγκο, οι φιάλες αντιπροσωπεύουν 574,9 εκατομμύρια CU για 3,3 δισεκατομμύρια ευρώ (-5 και -1%).
Με 25% του μεριδίου αγοράς σε αξία και 13% σε όγκο, ο μόνος ανταγωνιστής είναι το bag-in-box (BIB) με 84,3 εκατομμύρια CU για 1 δισεκατομμύριο ευρώ (-3 και -2%). Σε αντίθεση με αυτό που λένε ορισμένες μάρκες στον τομέα, «δεν υπάρχει άλμα για τα BIB, αλλά το μερίδιο αγοράς τους σε CU (Μονάδες Κατανάλωσης) αυξάνεται. Διατηρούνται λίγο καλύτερα στις αγορές, αλλά συνολικά τα κρασιά βρίσκονται σε απότομη πτώση», συνοψίζει ο Yannis Chemlal, σύμβουλος αναλυτής της Nielsen, για τον οποίο «δεν περισσεύει κανένα format συσκευασίας».

Πολύ πίσω έρχονται οι συσκευασίες τετραπάκ (8 εκατομμύρια € για 3,3 εκατομμύρια CU , -6% όγκος και σταθερή σε αξία), τα μεγάλα δοχεία (1 εκατομμύρια UA για 7,5 εκατομμύρια €, -13 και -14%), οι πλαστικές σακούλες (400.000 μονάδες για 3,7 € εκατ., -25 και -40%) και σε δοχεία σειράς (λιγότερο από 20.000 UC για 43.000 €, -47 και -46%). Συμπεραίνει κανείς ότι ότι υπάρχει αστοχία στην καταγραφή των τάσεων των κουτιών αλουμινίου ; «Τα κουτιά αλουμινίου με κρασί είναι σχεδόν ανύπαρκτα στη μεγάλη διανομή μέχρι σήμερα. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για αλλαγή των τάσεων σε αυτή τη μορφή, καθώς είναι ελάχιστα παρούσες: 3 εθνικά σημεία διανομής, επομένως μόνο το 3% των εμπορικών σημάτων αναφέρονται σε αυτά», αναλύει ο Yannis Chemlal.


Δεiτε επiσης...

Post
Άρθρα Τετάρτη 12.02.2025

Τα μη αλκοολούχα κρασιά δεν ανταγωνίζονται τα κρασιά … προσφέρουν μια εναλλακτική

Αν και το θέμα του κρασιού χωρίς αλκοόλ συνεχίζει να κινητοποιεί συζητήσεις στη βιομηχανία του κρασιού, οι οινοποιοί που αποαλκοολώνουν τις σοδειές τους όχι μόνο το βιώνουν καλά, αλλά και κερδίζουν κα

Post
Άρθρα Τρίτη 11.02.2025

5 Λάθη που δεν κάνουν ποτέ οι ευφυείς άνθρωποι σε έναν καυγά

Σε έναν καυγά, τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) έχουν την ικανότητα να παραμείνουν ήρεμοι και να πλοηγούνται με ισορροπία, αποτρέποντας την περιττή κλιμάκωση. Μπορεί να αναρωτιέστε που

Post
Άρθρα Τετάρτη 05.02.2025

Τι είναι τα «Τέμπη» σήμερα

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Οι ταυτόχρονες μαζικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας της περασμένης Κυριακής με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη (έναν περίπου μήνα πριν συμπληρωθούν δύο χρόνια απ

Post
Άρθρα Παρασκευή 31.01.2025

Ο Τράμπ και οι δύο κόσμοι

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Ο νέος πλανητάρχης ανέλαβε καθήκοντα. Λίγες μόλις ώρες μετά την ορκωμοσία του, ως 47ος πρόεδρος των ΗΠΑ, υπέγραψε σειρά εκτελεστικών διαταγμάτων, καταδεικνύοντας εμφα

Post
Άρθρα Δευτέρα 27.01.2025

Ευρωπαϊκή Ημέρα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: H άμυνα των καταναλωτών στις διαφημιστικές κλήσεις

Προσωπικά δεδομένα θεωρούνται τα στοιχεία αναγνώρισης ενός ατόμου όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση, ο τηλεφωνικός αριθμός και πολλά ακόμα. Η παραβίαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα α

Post
Άρθρα Δευτέρα 11.11.2024

Η έξοδος από την κρίση του κρασιού απαιτεί ανταποδοτικές τιμές

Συγκεντρωμένοι στην έκθεση Dionysud για να συζητήσουν την κρίση του κρασιού και τους μοχλούς εξόδου από αυτήν, οι Γάλλοι συνδικαλιστές συμφωνούν στην ανάγκη ουσιαστικής επιστροφής σε τιμές που εγγυώντ